Korek 2 kilometrowy, który się zaczyna przede mną 200 metrów, jadę 50-60km/h
Pytanie o styl jazdy - kiedy zmieniać biegi?
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez demmsiU mnie jest ciekawiej bo na wiekszych skrzyzowaniach są sekundniki i wg nich wiadomo czy sie szybciej turlac czy wolniej tak aby sie nie zatrzymac i ruszać 3 sek. po zapaleniu sie zielonego. No ale trafia sie tacy ze gaz w podłoge i za chwile hamulec ale coraz mniej ich...
i byłem prze-szczęśliwy
Co do zmian biegów przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, to w ostatnim samochodzie prawie zawsze redukowałem na dwójkę i hamowałem silnikiem. Nie wiem czy przez to czy przez coś innego, ale popsułem synchronizatory skrzyni właśnie drugiego biegu, wiec obecnie dojeżdżam na bieżącym biegu i potem sprzęgło.
Jak widzę czerwone światła za 200m to ja się dalej tak jak jechałem, dopiero jak jest 50-70m (różnie zależnie od prędkości) i nadal są czerwone to biorę nogę z gazu.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZorrCo do zmian biegów przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, to w ostatnim samochodzie prawie zawsze redukowałem na dwójkę i hamowałem silnikiem. Nie wiem czy przez to czy przez coś innego, ale popsułem synchronizatory skrzyni właśnie drugiego biegu, wiec obecnie dojeżdżam na bieżącym biegu i potem sprzęgło.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KarqlZamieszczone przez ZorrCo do zmian biegów przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, to w ostatnim samochodzie prawie zawsze redukowałem na dwójkę i hamowałem silnikiem. Nie wiem czy przez to czy przez coś innego, ale popsułem synchronizatory skrzyni właśnie drugiego biegu, wiec obecnie dojeżdżam na bieżącym biegu i potem sprzęgło.
PS Zauważyłem jeszcze jedną przypadłość ciągłego hamowania silnikiem tj. tarcze hamulcowe rdzewieją.Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zorrpróbowałem, ale nie mogę się wstrzelić z poprawnymi obrotami, raz jak między gazowałem to mi koła straciły przyczepność.Trzeba próbować
Ja troszkę pojeździłem to teraz czy to normalna redukcja czy hamowanie z między gazem (heel & toe) wychodzi mi całkiem spoko :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
xtremesystems, te charakterystyki to mozna sobie w d. wsadzic. Brakuje na niej podstawowej krzywej - jednostkowego zużycia paliwa ge.
A najlepiej jakby przedstawili charakterystyke zewnetrzna silnika z warstwicami stalego jednostkowego zuzycia paliwa.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
xtremesystems, jeśli to najmniejsze spalanie względem w miarę szanowania silnika itp to się zgadzam jak najbardziej, natomiast samo spalanie w tym przedziale to wychodzi średnie, może kapkę mniej niż średnie
żeby palił jak najmniej to do 2000-2200 max kręcić, jak ktoś potrafi i chce :diabelski_usmiech
Komentarz
-
Komentarz